![]() |
Μάθετε περισσότερα για το spam | ![]() ![]() ![]() |
Το spam ξεκινά να λαμβάνει "τρομακτικές" διαστάσεις από το 2002 και έπειτα. Το ακόλουθο γράφημα δείχνει την δραματική αύξηση των spams και την τυπική θεματολογία τους. (Πηγή: http://wiki.apache.org/spamassassin/Spam) Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ SPAM
ΤΙ ΕΙΝΑΙ TO SPAM; Στον κόσμο του Internet το spam δεν
έχει κάποιο επίσημο ορισμό και έτσι κάποιοι θεωρούν spam τα διαφημιστικά
μηνύματα που λαμβάνουν, ενώ άλλοι θεωρούν spam όλα τα μηνύματα που δεν
επιθυμούν να λαμβάνουν. Ωστόσο, οι δύο πιο επικρατέστεροι επίσημοι
ορισμοί για το spam είναι: α) "Αυτόκλητη Εμπορική Ηλεκτρονική
Αλληλογραφία" (Unsolicited Commercial E-mail - UCE) και β)
η "Αυτόκλητη Μαζική Ηλεκτρονική Αλληλογραφία" (Unsolicited
Bulk E-mail - UBE). Με τον όρο "αυτόκλητη" εννοείται η αλληλογραφία
η οποία δεν έχει προηγηθεί η συγκατάβαση του παραλήπτη για την αποστολή
της, σε αντίθεση για παράδειγμα με τα ηλεκτρονικά ενημερωτικά μηνήματα
(e-newsletters). Όπως γίνεται αντιληπτώ, η αναποτελεσματικότητα στην
καθιέρωση ενός κοινά αποδεκτού ορισμού για το spam επηρεάζει αναμφισβήτητα
και την επίλυση του πραγματικού προβλήματος. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ SPAM Η μέχρι σήμερα πορεία του φαινομένου δείχνει ότι το spam ετησίως αυξάνει και καταλαμβάνει ένα ιδιαίτερα μεγάλο ποσοστό της σημερινής ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που κυμαίνεται από 20% έως και 70% σε κάποιες περιπτώσεις. Όσον αφορά το μέλλον του spam σύμφωνα με έρευνα της IDC η οποία αναπαριστάτε στο παρακάτω γράφημα το spam θα αυξάνεται σταδιακά αναλογικά με τον συνολικό αριθμό της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Αριθμός e-mails ανά ημέρα σε παγκόσμιο
επίπεδο Πηγή: IDC, 2003 ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ SPAM |
|
© 2004-2016 Αναστάσιος Πάλλας |